Αναβίωση παραδοσιακού εθίμου ”Άναμμα της φωτιάς” από την Πρωτοβουλία Νέων Πελασγίας

ανναμμα φωτιας πελασγια

Η Πρωτοβουλία Νέων Πελασγίας,

για 2η συνεχή χρονιά αναβιώνει το αποκριάτικο έθιμο ανάμματος της φωτιάς,

την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014, στις 7:30 το μ.μ.,στην πλατεία Αγ.Αποστόλων(κάτω πλατεία).

Θα ξαναθυμηθούμε το γαϊτανάκι από τους μαθητές του Λυκείου Πελασγίας,

ενώ θα συμμετέχει παράλληλα

το χορευτικό συγκρότημα του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Πελασγίας και περιχώρων ”ΤΑ ΚΟΝΑΚΙΑ”.

Και επειδή νηστικό αρκούδι δε χορεύει,

θα προσφέρουμε ντόπιο σουβλάκι, λουκάνικο μετά συνοδείας κρασιού και τσίπουρου.

Σας περιμένουμε όλους

για να θυμηθούμε και να αναβιώσουμε τις παλιές καλές εποχές του χωριού μας,

αλλά και να ξεφύγουμε από την ρουτίνα της καθημερινότητάς μας, έστω και για λίγο.

Καλές Αποκριές σε όλους σας.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων