Γιατί μαμά αυτή τη βδομάδα τη λέμε Μεγάλη;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Ας δούμε την απάντηση του Αγ. Ιω. Χρυσοστόμου…

«Γι’ αυτό και ονομάζουμε αυτή την εβδομάδα Μεγάλη. Όχι επειδή είναι μεγαλύτερες οι ημέρες αυτής από όλες τις άλλες ημέρες, γιατί υπάρχουν άλλες μεγαλύτερες, ούτε επειδή είναι περισσότερες ως προς τον αριθμό (γιατί είναι ίσες με τις άλλες), αλλά επειδή συνέβηκαν κατ’ αρχήν για μας μεγάλα κατορθώματα εκ μέρους του Kυρίου.

Kαθ’ όσον κατά τη Μεγάλη αυτή Εβδομάδα …

καταλύθηκε η μακροχρόνια τυραννική εξουσία του διαβόλου,

ο θάνατος κατέπαυσε, ο ισχυρός δέθηκε,

τα όπλα του αρπάχθηκαν,

η αμαρτία νικήθηκε,

η κατάρα καταλύθηκε,

ο παράδεισος άνοιξε,

ο ουρανός έγινε διαβατός,

οι άνθρωποι αναμείχθηκαν με τους αγγέλους,

το μεσότοιχο του φραγμού καταστράφηκε,

το τείχος καταγκρεμίστηκε,

ο Θεός της ειρήνης ειρήνευσε τα ουράνια και τα επίγεια.

Γι’ αυτό ονομάζεται Μεγάλη Εβδομάδα».

blogs.sch.gr

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων