Οι χειμερινοί κολυμβητές έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα στην Αγ. Μαρίνα

Μετά από δύο χρόνια εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, οι χειμερινοί κολυμβητές έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους στην Αγία Μαρίνα Στυλίδας.

Κάθε χρόνο αψηφώντας τις χαμηλές θερμοκρασίες βουτάνε στα παγωμένα νερά του Μαλιακού κόλπου, με τον πρόεδρο τους, Χρήστο Σταυρογιάννη να τονίζει ότι η κολύμβηση όλο τον χρόνο είναι ωφέλιμη για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Μιλώντας στο Star Κεντρικής Ελλάδας, ο κ. Σταυρογιάννης κάλεσε τους νέους να ακολουθήσουν και εκείνοι και να εντάξουν στην καθημερινότητα τους την χειμερινή κολύμβηση που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στον ανθρώπινο οργανισμό.

Δείτε το ρεπορτάζ στο video που ακολουθεί:

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα: Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς-Απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιαστικά άλση

Το τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Στυλίδας λαμβάνοντας υπόψη τον χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς, που εκδόθηκε την ΠΕΜΠΤΗ 25/06/2026 και...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων