«Καλό χειμώνα» από το Σύλλογο Γυναικών Στυλίδας

Θεία Λειτουργία μετ’ αρτοκλασίας τέλεσε σήμερα Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 στον Ιερό παρεκκλήσιο του Αγίου Νικόλαου ο Σύλλογος Γυναικών Στυλίδος επ’ ευκαιρίας της έναρξης της περιόδου 2019- 2020.

Το αναλόγιο εκόσμησε το τμήμα βυζαντινής μουσικής γυναικών υπό την καθοδήγηση του πρωτοψάλτου Κ.Ευθυμίου Τσούμα.

Κατόπιν προσεφέρθη καφές και διάφορα γλυκίσματα στην Καφετέρια CENTRO στην κεντρικη πλατεία.

Το Δ.Σ. και τα μέλη του συλλόγου ευχαριστεί για την στήριξη και εύχεται καλό χειμώνα με υγεία σε όλους.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων