ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΥΛΙΔΙΩΤΩΝ με έδρα την Αθήνα
Το Σάββατο 15/2/2025 πραγματοποιήθηκε ο αποκριάτικος χορός του Συλλόγου μας στο κέντρο “Πλακιώτισσα”.
Ήταν μια όμορφη βραδιά με κέφι και χορό.
Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους τους Στυλιδιώτες/ισσες και φίλους του Συλλόγου που παρευρέθηκαν στο χορό και επιθυμεί και εύχεται την παρουσία σας και στην ημερήσια εκδρομή που θα πραγματοποιήσει προς το τέλος Μαΐου στην περιοχή της Νεμέας (θα υπάρξει σχετική ενημέρωση).
Ακολουθούν στιγμιότυπα από τη βραδιά του χορού.












