Τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα είπε ο Μουσικός Όμιλος Στυλίδας

 

ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
Πιστοί στις υποχρεώσεις μας σαν Μουσικός Ομίλος Στυλίδας να κρατάμε το νήμα της παράδοσης ενωμένο, βγήκαμε και σήμερα παραμονή Πρωτοχρονιάς ψάλλαμε τα κάλαντα στην πόλη μας.Στα μαγαζιά, στους συμπολίτες μας, στα καφενεία, στην πλατεία, στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης που γίνονταν γιορτή από την τοπική κοινότητα.Μας υποδέχτηκαν όλοι με χαμόγελα, και κεράσματα, ανταλλάξαμε ευχές, για υγεία και καλή χρονιά. Και τελος φτάσαμε στο Δημαρχείο.με μεγάλη μας χαρά ψάλλαμε κάλαντα, στον Δήμαρχο,στους Αντιδημάρχους, στους Δημοτικούς συμβούλους και στους εργαζόμενους του Δήμου που παρεβρίσκονταν όλοι στην γιορτή που διοργάνωσε ο Δήμος για τους εργαζόμενους.

Αποχαιρετήσαμε τον απερχόμενο χρόνο.
“πάει ο παλιός ο χρόνος”

Ο καινούργιος χρόνος μας λέει
“Σ’αυτό το σπίτι που ρθαμε τα ράφια ειν’ ασημένια του χρόνου σαν και σήμερα ναναι Μαλαματένια..”
Καλή χρονιά 2025

Ραντεβού πάλι το βράδυ της παραμονής των Φώτων.

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων