Παρουσία μελών και εκατοντάδων φίλων πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Στυλίδα η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Την αγιοβασιλόπιτα ευλόγησε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Συμεών που μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το εξαιρετικό έργο που προσφέρει η Αντικαρκινική Στυλίδας εδώ και χρόνια.

Παρόντες στην εκδήλωση και η πρώην πρόεδρος Ευγενία Τσαλίκη ,η νυν πρόεδρος Αμαλία Μπούρχα, ο Δήμαρχος Στυλίδας Γιάννης Αποστόλου με τους συνεργάτες του.






