Το διήμερο Φεστιβάλ Γαστρονομίας στη Στυλίδα ολοκληρώθηκε το Σάββατο 23 Αυγούστου με την 1η Γιορτή Ελιάς και με τη συναυλία του Γεράσιμου Ανδρεάτου.
Μετά τη συναυλία της Κλαυδίας με αφορμή την ολοκλήρωση των έργων ανάπλασης της κεντρικής πλατείας της Στυλίδας , η συναυλία με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο ήρθε για να ολοκληρώσει με τον πιο ευχάριστο τρόπο τις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Στυλίδας για το φετινό καλοκαίρι.
Η πλατεία της Στυλίδας γέμισε και πάλι με πάρα πολύ κόσμο που γλέντησε και χόρεψε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες !
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την ιστοσελίδα μας.
stilida.com





























