Θα εγκατασταθούν στη Στυλίδα πρόσφυγες;


Με τον Δήμαρχο Στυλίδας συναντήθηκε  το πρωί  του Σαββάτου 16/4 στο Δημαρχείο της πόλης ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, ο οποίος είναι ο συντονιστής για τη διαχείριση του προσφυγικού.
Ο κ. Βίτσας ζήτησε από τον δήμαρχο τη συνεργασία και τη βοήθεια, ώστε να εγκατασταθούν σε εγκαταλελειμμένο στρατόπεδο στην περιοχή της Στυλίδας 50 περίπου οικογένειες προσφύγων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ πρόκειται για το εγκαταλελειμμένο από χρόνια στρατόπεδο “Ανδρόπουλου” που βρίσκεται απέναντι από το εργοστάσιο λιπασμάτων “Teofert” (πρώην Βιοζύμες) και όχι για το πρώην στρατόπεδο καυσίμων στον Καραβόμυλο, όπως αρχικά είχε διαρρεύσει.
Όπως είπε ο ίδιος ο Υπουργός η συζήτηση έγινε σε καλό κλίμα και ότι την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξει νέα συνάντηση για να εξεταστούν όλες οι λεπτομέρειες. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Δήμαρχος Στυλίδας είπε στον υπουργό ότι συζητάει μόνο για οικογένειες και μόνο για Σύριους.
Δείτε τι δήλωσαν αμέσως μετά τη συνάντηση στην κάμερα του LamiaReport

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

«Τα Χαρούμενα Ψαράκια του Μαλιακού» ταξίδεψαν μικρούς και μεγάλους στην καλοκαιρινή γιορτή του Παιδικού Σταθμού Στυλίδας

🦀Μέσα από χρώματα, μουσική και χαμόγελα, τα παιδιά απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι, η μεγαλύτερη δύναμη βρίσκεται στην...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων