Αγ.Μαρίνα Στυλίδας:Αποπροσανατολισμένοι οδηγοί στη διάβαση του ΟΣΕ…(video)

διαβαση οσε αγ (1)

Αναγνώστης του stilida.com μας περιέγραψε την περίεργη στιγμή που έζησε όταν το βράδυ της Παρασκευής επιστρέφοντας από τη βόλτα του στην Αγ.Μαρίνα Στυλίδας  έφτασε στη διάβαση του τρένου και  παρέμεινε μέσα στο αυτοκίνητό του για αρκετή ώρα περιμένοντας  να σηκωθούν οι προστατευτικές μπάρες του ΟΣΕ ενώ ηχούσαν συνεχώς τα προειδοποιητικά σήματα.

διαβαση οσε αγ (2)

Όπως μας εξήγησε ,σχηματίστηκε μια μικρή ουρά από αυτοκίνητα και κανείς δεν ήξερε αν έπρεπε να προχωρήσει ή να περιμένει…Όταν πλέον είδαν κι απόειδαν, ένας από τους οδηγούς βγήκε από το όχημά του κι έκανε τον τροχονόμο,κάποιοι οδηγοί πέρασαν από το κενό μεταξύ των μπαρών ενώ άλλοι αποφάσισαν να αλλάξουν διαδρομή.

Διήρκεσε μάλιστα τόση ώρα ,που ο αναγνώστης μας  μέχρι και βίντεο με φωτογραφίες κατάφερε και τράβηξε και μας τα έστειλε.

Ρωτώντας μάθαμε ότι τα τελευταία βράδια το συγκεκριμένο γεγονός επαναλαμβάνεται.

Δείτε το βίντεο που μας έστειλε

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BK9uOpANyYw[/youtube]

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων