Απ.Γκλέτσος: ” Θα λειτουργήσει κανονικά το παγοδρόμιο στη Στυλίδα”

Το stilida.com ρώτησε το Δήμαρχο Στυλίδας Απ.Γκλέτσο σχετικά με την απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας -Στερεάς Ελλάδας για τη νομιμότητα ή οχι της δημιουργίας παγοδρομίου στη πλατεία της Στυλίδας.
Ο Δήμαρχος είναι κατηγορηματικός και δηλώνει πως η απόφαση της Οικον.Επιτροπής του Δήμου είναι καθόλα νόμιμη και ως εκ τούτου το σύνθετο παγοδρόμιο θα λειτουργήσει κανονικά από σήμερα κιόλας 20 Δεκεμβρίου.

20131220-120944.jpg

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων