Απ.Γκλέτσος: “Αν βγω ξανά δήμαρχος, του χρόνου θα ξαναβουτήξω για το σταυρό”

Ευχές για φώτιση σε όλους έδωσε σήμερα ανήμερα των Θεοφανείων ο Δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος.

Δείτε τι δήλωσε όταν ρωτήθηκε για το προ διετίας εγχείρημα του να βουτήξει στο λιμάνι της Στυλίδας για το σταυρό.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yVM87f2vjYg[/youtube]

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΠΟΥΣΤΟΥΛΑΚΟΥΜ
    ΔΕΝ ΦΤΑΝΕ ΠΑΙΔΟΥΛΙ΄Μ ΜΟΝΟ ΤΑ ΡΎΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ
    ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΙ ΑΥΤΟΣ
    ΤΡΙΧΑΤΕ ΠΟΥΔΑΡΟΥΛΙΑ’Μ

  2. Αν είναι έτσι ρε Απόστολε, να βουτάς κάθε μέρα ετσι ώστε να δουλεύουν τα μαγαζιά.Είσαι μεγάλος σωτήρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων