
Στη Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση του Μουσικού Ομίλου Στυλίδας βρέθηκε σήμερα το απόγευμα ο Απ.Γκλέτσος .
Απευθυνόμενος στο ακροατήριο ζήτησε να στηρίξουν οι κάτοικοι της Αν.Φθιώτιδας την “Τελεία” στο 100% τους , ενώ δήλωσε πως δεν πρόκειται να γυρίσει ο ίδιος και το κόμμα του την πλάτη σε αυτούς που τον ανέδειξαν Δήμαρχο Στυλίδας.
Δείτε το video
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XmpLlWS3ZFE[/youtube]





Μπράβο Απόστολε. Μαζί σου. !!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ
παρακολουθησα τη διακαναλικη μπραβο σε ολους η ευχαριστη και μεγαλη εκπληξη για μενα ο Γκανης!