Δεσμεύτηκε στο Γκλέτσο ο Χρυσοχοϊδης για τον κόμβο της Νεράιδας

Συνάντηση στην Αθήνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη είχε ο Δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος ,συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Χρήστο Χασιώτη, τον επικεφαλή της ελάσσονος μειοψηφίας Δημήτρη Κατσικονούρη και τους εκπροσώπους των κατοίκων της Νεράιδας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του lamiareport.gr,o αγώνας των κατοίκων της Νεράιδας δικαιώθηκε και ο κόμβος θα γίνει εκεί που ζητούν εδώ και πολύ καιρό ενώ ο Υπουργός έδωσε εντολή να γίνει μελέτη για την αντιπλημμυρική προστασία της Στυλίδας.

Δείτε το σχετικό video

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BGqaFpgVJX4&feature=player_embedded[/youtube]

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων