Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΔΔΗΕ ,
την Πέμπτη 8 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν διακοπές ηλεκτροδότησης
από τις 08:00 έως τις 15:00
στο βορειοανατολικό τμήμα της Στυλίδας καθώς επίσης και το χωριό Νεράιδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!






Να φροντίσουν να αποζημιώσουν το δημοτες για τα τρόφιμα που κατέληξαν στα σκουπίδια λόγω αλλοίωσης!