Εξελίξεις στο θέμα του Κέντρου Υγείας Στυλίδας

SOS εξέπεμψε μέσω της εκπομπής του Γιώργου Αυτιά ο Απόστολος Γκλέτσος στον υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη για το Κέντρο Υγείας Στυλίδας. Ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι το κέντρο υγείας δεν θα κλείσει αλλά θα αναβαθμιστεί. Οι δύο άντρες έδωσαν ραντεβού για να τα πουν από κοντά την Τετάρτη στο υπουργείο. Εν τω μεταξύ την Δευτέρα το πρωί στην Στυλίδα θα βρεθεί ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Λάζαρος Μακρής.

Ο Απόστολος Γκλέτσος αμέσως μετά την ζωντανή σύνδεση ενημερώθηκε πως ο ΠΕΣΥάρχης επιθυμεί να επισκεφθεί ο ίδιος το Κέντρο Υγείας μετά την μεγάλη κινητοποίηση και την ανάδειξη των προβλημάτων από τους εργαζόμενους και την δημοτική αρχή.

πηγή: lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων