Επανήλθε το ρεύμα στη Στυλίδα-Δείτε τι προκάλεσε τη βλάβη!

ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΣ ΔΕΗ ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ

Πριν από λίγο επανήλθε το ρεύμα στη Στυλίδα και σιγά σιγά και στα υπόλοιπα χωριά της Αν.Φθιώτιδας.

Για περίπου μιάμιση ώρα (από τις 7.00 έως τις 8.30 μ.μ.) από τη περιοχή της ΒΙ.ΠΕ.μέχρι και τον Καραβόμυλο έγινε διακοπή ρεύματος.

Τι έφταιξε?

Ένα κουνάβι….

Στον υποσταθμό της ΔΕΗ στην Αγ.Μαρίνα Στυλίδας ένα κουνάβι σκαρφάλωσε στις εγκαταστάσεις έπαθε ηλεκτροπληξία και αυτόματα το σύστημα έπεσε.

Το κουνάβι το  είδαμε με τα μάτια μας αλλά στην κατάσταση που ήταν δεν θα ήταν καλό να σας δείξουμε τη φωτογραφία…

Οι τοπικοί  υπάλληλοι της ΔΕΗ κινητοποιήθηκαν άμεσα. Αύριο το πρωί θα επιδιορθωθεί  η βλάβη ενώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι έχουν ξαναϋπάρξει περιστατικά όπου  διάφορα ζώα (ποντίκια,γάτες,περιστέρια,γεράκια κ.ο.κ.) έχουν προκαλέσει αντίστοιχες βλάβες.

stilida.com

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Νέα επιστολή του Δημήτρη Φλέγγα

Διαβάστε την νέα επιστολή που έστειλε πριν από λίγα λεπτά  στην ιστοσελίδα μας ο κος Δημήτρης Φλέγγας
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων