Ευχαριστήρια επιστολή Περιφερειακού Ιατρείου Πελασγίας



 Ευχαριστήρια επιστολή

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την βοήθεια που δέχεται το Περιφερειακό Ιατρείο Πελασγίας από τον σύλλογο “Πρωτοβουλία Νέων Πελασγίας” : δωρεά εκτυπωτικού μηχανήματος για το ιατρείο και ανακαίνιση του Π. Ιατρείου Πελασγίας. 

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Στυλίδας, ιδιαίτερα τον αντιδήμαρχο Αχινιώτη Χριστόφορο για τη βοήθεια προς το προσωπικό του ιατρείου καθώς και τους κο Τσιούμα Κωνσταντίνο και Μάνο Αντώνη για την προσφορά τους στο ιατρείο.

Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε τα φαρμακεία της Πελασγίας για την συμβολή τους στην εύρυθμη λειτουργία του ιατρείου μας.

Με εκτίμηση το προσωπικό του Π.Π.Ιατρείου Πελασγίας

Δοσόπουλος Δημήτριος Γενικός Ιατρός

Δημοπούλου Χριστίνα Αγροτική Ιατρός

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων