Σήμερα το πρωί παρουσία του Δημάρχου Στυλίδας Α.Γκλέτσου και των Αντιδημάρχων Ι.Χρονόπουλου,Γ.Κοντού,Χρ.Χασιώτη και Ν.Τσιούμα ,κόπηκε η Πρωτοχρονιάτικη πίτα του ΚΑΠΗ Στυλίδας.
Το stilida.com βρέθηκε στην εκδήλωση και εξασφάλισε για τους αναγνώστες του φωτογραφίες και βίντεο!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jq8fQZhVPyo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b014EzyPvG4[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ayu5FNekhs8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cRY0TARgd0w[/youtube]














