Για δεύτερη μέρα συνεχίζεται η προγραμματισμένη επίσκεψη της κινητής μονάδας μαστογράφου στη Στυλίδα και συγκεκριμένα στο χώρο του Κέντρου Υγείας Στυλίδας.
Η Πρόεδρος του Παραρτήματος στη Στυλίδα της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρίας ,κυρία Κυριακή Καρανάιου μας είπε τα εξής:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=q-aPoXRE_w8[/youtube]
Μια ομολογουμένως εξαιρετική προσπάθεια ενημέρωσης και πρόληψης ειδικά για όσες γυναίκες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα μιας τέτοιας εξέτασης.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sCKjx64prj4[/youtube]








