Η μισή Στυλίδα βυθίστηκε στο σκοτάδι

Διακοπή ρεύματος αυτή τη στιγμή στη Στυλίδα λόγω βλάβης στον υποσταθμό της ΔΕΗ στο Αυλάκι

Η μισή Στυλίδα είναι βυθισμένη στο σκοτάδι ενώ τα φώτα της Πλατείας, όπου σε λίγη ώρα αναμένεται να ξεκινήσει η συναυλία της Τσαλιγοπούλου , λειτουργούν κανονικά!

Επίσης χωρίς ρεύμα είναι και η Αγ.Μαρίνα,ο Καραβομυλος,το Άνυδρο.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τόσα χρόνια καμία δημοτική αρχή δεν ενδιαφέρθηκε να απαιτήσει το αυτονόητο. Σταθερή παροχή ηλεκτρικού που θα γλιτώσει τους δημότες από τα έξοδα για αντικατάσταση των κατεστραμμένων συσκευών! Ντροπή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων