
Καραμπολα με 4 αυτοκινητα επι της Εθνικης Οδου στην εισοδο της Στυλιδας συνεβη πριν απο λιγο. Ευτυχως χωρις θυματα και τραυματισμους παρα μονο με υλικες ζημιες.
Στο σημειο βρισκεται η Αστυνομια και η Τροχαια και η κυκλοφορία στο δρομο σιγα σιγα αποκαθισταται.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j0UsBYvzV1E[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PHEPbRMrXrQ[/youtube]












