Μήνυμα της Δημάρχου Στυλίδας για τις αυτοδιοικητικές εκλογές


ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 8ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους όσοι μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους, την ημέρα της Κυριακής.

Τόσο προσωπικά, όσο και οι υποψήφιοι σύμβουλοι του συνδυασμού μας “Ενωμένη Ανατολική Φθιώτιδα”, μένοντας πιστοί στις αρχές και τις αξίες μας, δώσαμε έναν δίκιο αγώνα, με σεβασμό στους συνδημότες μας και με μεγάλη αγάπη για τον Δήμο Στυλίδας.

Σας ευχαριστώ όλους.

Με τιμή,
Η Δήμαρχος Στυλίδας
Βιργινία Στεργίου

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων