Ημέρα της Γυναίκας σήμερα 8 Μαρτίου.
Ο Σύλλογος Γυναικών Στυλίδας διοργάνωσε και φέτος τη Γιορτή της Γυναίκας σε ταβέρνα της Στυλίδας το βράδυ του Σαββάτου.

Πολλές γυναίκες της πόλης τίμησαν με την παρουσία τους τη γιορτή.

Η πρόεδρος του Συλλόγου κα Δημητρίου καλωσόρισε τις γυναίκες απευθύνοντας ένα σύντομο μήνυμα.

Για το δύσκολο ρόλο της σημερινής γυναίκας μίλησε και η δημοτ.σύμβουλος κα Κοντού.

Την εκδήλωση πλαισίωσε το παιδικό χορευτικό τμήμα του συλλόγου που παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HEn4PYHn-aI[/youtube]





