Με την καθιερωμένη δοξολογία στον Ι.Ν.Αγ.Αθανασίου εορτάσθηκε σήμερα στη Στυλίδα η 25η Μαρτίου 1821 και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του Νικ.Κασομούλη .
Ακολούθησε η παρέλαση και στη συνέχεια χορευτικά στην κεντρική πλατεία της πόλης από τους συλλόγους και τα σχολεία του Δήμου Στυλίδας.
Χρόνια πολλά Ελλάδα!











































































