Η παρακάτω επιστολή εστάλη σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον κο Κ.Μυλωνά,κάτοικο Στυλίδας
Σήμερα έχουμε διακοπή νερού στη δυτική Στυλίδα, λόγω βλάβης προφανώς.
Μια κρυμμένη ενημέρωση για το θέμα υπάρχει στο site του Δήμου και μάλιστα σε σημείο που πρέπει κάποιος να ψάξει αρκετά για τη βρει. Την έβαλαν εκεί έτσι για μην βρεθεί κάποιος να πει ότι δεν ενημέρωσαν.
Το νερό λοιπόν είναι κομμένο από 07:30 το πρωί κι ακόμα είμαστε χωρίς νερό, (στις 14:30), με ότι αυτό σημαίνει για τα νοικοκυριά και τις οικογένειες. Καμιά ενημέρωση για το πότε θα αποκατασταθεί.
Μια ακόμα απόδειξη της ανικανότητας των υπηρεσιών και συνεργείων του Δήμου.
Με τις υγείες μας….μπορούμε και χειρότερα.
Κωνσταντίνος Μυλωνάς





