Στυλίδα: Γιατί δεν λειτουργεί ο δημοτικός φωτισμός?

Μένω στη νοτιοδυτική πλευρά της Στυλίδας και τις τελευταίες μέρες ο δημοτικός φωτισμός είναι κλειστός.

Γίνονται κάποια έργα ή απλά κάποιος ξεχνάει να τον ανάψει;

Είναι αρκετά επικίνδυνο να περπατάμε στα σκοτάδια εμείς και τα παιδιά μας.

Υπάρχει κάποια υπεύθυνη απάντηση για τα σκοτάδια στους δρόμους μας;

Ή μήπως να ανάψουμε τα χριστουγεννιάτικα μας λαμπιόνια  στο δρόμο έξω από το σπίτι μας… μπας και βλέπουμε καλύτερα;

Αναγνώστης κάτοικος Στυλίδας

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων