Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγωδία στα ΤΕΜΠΗ πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Στυλίδα.
Στην κεντρική πλατεία της πόλης το παρών έδωσαν εκατοντάδες Στυλιδιώτες όλων των ηλικιών, με θλίψη στα μάτια για τα 57 θύματα και για τον συμπολίτη μας Γιάννη Τζοβάρα που επέβαινε στη μοιραία αμαξοστοιχία.
Οι μαθητές κρατούσαν πανό και πλακάτ με συνθήματα όπως “Δεν έχω Οξυγόνο”,”Απαιτούμε Δικαιοσύνη”, “Ήταν Έγκλημα” κ.ο.κ.
Στη συνέχεια η πορεία κατευθύνθηκε στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της πόλης όπου οι μαθητές διάβασαν τα ονόματα των 57 θυμάτων και άφησαν λουλούδια στις γραμμές του τρένου.
Επιμνημόσυνη δέηση τελέστηκε στο Νεκροταφείο της πόλης και στον τάφο του συμπολίτη μας Γιάννη Τζοβάρα.
































