Τι απάντησε ο Διοικητής του Νοσοκομείου Λαμίας στους Δημάρχους της Φθιώτιδας

dimarxoi_nosokomeio1

Με την διαβεβαίωση πως τα Κέντρα Υγείας θα λειτουργούν όπως προβλέπει ο νόμος, έφυγαν από το γραφείο του διοικητή του νοσοκομείο της Λαμίας οι δήμαρχοι της Φθιώτιδας.

Να θυμίσουμε ότι οι δήμαρχοι αντέδρασαν στην απόφαση του κυρίου Κουτσοπίνη που παίρνει από τα Κέντρα Υγείας τους γιατρούς προκειμένου να κάνουν εφημερίες στο νοσοκομείο και γι’ αυτό είχαν προχωρήσει νωρίτερα σε κατάληψη του γραφείου του.

Παρά την διαβεβαίωση πάντως οι δήμαρχοι δηλώνουν επιφυλακτικοί….

Δείτε το video στο webtv.lamiastar.gr

πηγή lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων