Αυτοκίνητο που κινούνταν στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσ/νίκης με κατεύθυνση προς Αθήνα και λίγο πριν τον Καραβόμυλο ,εξετράπη της πορείας του -για αγνώστους μέχρι στιγμής λόγους -ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς και μόνο με υλικές ζημιές.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6PmI-eqLFds[/youtube]
Στο σημείο η Τροχαία,Κλιμάκιο της Πυροσβεστικής και ασθενοφόρο(ευτυχώς αχρείαστο) .








