Η “ΕΝΕΣΟΥΛΑ” ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ…

Με 97 εκατ. ευρώ ενισχύει το υπουργείο Εσωτερικών τους δήμους της χώρας, στο πλαίσιο της τακτικής επιχορήγησής τους, για το Σεπτέμβριο.

Το παραπάνω ποσό, πολύ μικρότερο απ’ αυτό που ζητούν οι δήμαρχοι για να μην κλείσουν οι δήμοι, σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης, είναι προσαρμοσμένο στο πλαίσιο της εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου προγράμματος δημοσιονομικής στρατηγικής.

Οι δήμαρχοι στο έκτακτο συνέδριο της ΚΕΔΕ, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη, αποφάσισαν το κλείσιμο των δήμων στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου.

Όπως κάνει γνωστό το υπουργείο Εσωτερικών, «έπειτα από οδηγία του πρωθυπουργού αναφορικά με την απόδοση της δ’ δόσης των οφειλών του ελληνικού Δημοσίου προς τους δήμους ύψους 213,875 εκατ. ευρώ, η διάθεση ποσού 35 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιηθεί τις προσεχείς μέρες».

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων