Και επίσημα πλέον η τρόικα θα “παρακολουθεί” τους Δήμους…


Ένταση προκάλεσε κατά την έκτακτη συνεδρίαση της ΚΕΔΕ η απόφαση της κυβέρνησης, στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, να δημιουργηθεί από το υπουργείο Οικονομικών, εντός της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ.

 Το Παρατηρητήριο θα τελεί υπό την επίβλεψη της τρόικα και της Task Force και μέσω αυτού θα παρακολουθείται μηνιαίως η εκτέλεση του προϋπολογισμού σε όλους τους δήμους της χώρας.
Στην περίπτωση που διαπιστωθούν αποκλίσεις, ο δήμος θα είναι υποχρεωμένος να προχωρήσει σε άμεση αναμόρφωση του προϋπολογισμού του. Εάν μετά την πάροδο τριμήνου ο δήμος εξακολουθεί να παρουσιάζει έλλειμμα, τότε με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών θα υπάγεται υποχρεωτικά σε πρόγραμμα οικονομικής εξυγίανσης, με μερική απώλεια της διαχειριστικής του αυτονομίας. Στο πλαίσιο του προγράμματος, θα πρέπει να περιορίσει τις δαπάνες του μόνο σε μισθοδοσία και απολύτως αναγκαίες ανελαστικές δαπάνες. Επίσης, θα είναι υποχρεωμένος να προχωρήσει σε μετατάξεις προσωπικού και να αυξήσει τα έσοδά του μέσω τελών και τοπικών φόρων.

πηγη:ΑΠΕ

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων