Στα πλαίσια των εορτασμών της πρώτης επετείου από τα εγκαίνια του Ι.Ν.Αγίας Ερμιόνης που βρίσκεται στο Γηροκομείο Στυλίδας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 4ης Σεπτεμβρίου...
Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός τελέσθηκε, υπό του Μητροπολίτου Φθιώτιδας Συμεών, το απόγευμα της Τετάρτης 3 Σεπτεμβρίου - παραμονή της εορτής της Αγίας Ερμιόνης -...