Στα πλαίσια των εορτασμών της πρώτης επετείου από τα εγκαίνια του Ι.Ν.Αγίας Ερμιόνης που βρίσκεται στο Γηροκομείο Στυλίδας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 4ης Σεπτεμβρίου συναυλία από τη μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού.
Διευθυντής της μπάντας ο αρχιμουσικός Π.Ν. Πλωτάρχης (Ε) Ευστράτιος Σίτσας .
Η μουσική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του παραρτήματος του Ωδείου της Ι.Μ.Φθιώτιδας « Γερμανός ο Μελωδός» , υπό την αιγίδα της Ι.Μ.Φθιώτιδας σε συνεργασία με το Δήμο Στυλίδας.
Μια συγκινητική και γεμάτη όμορφα συναισθήματα βραδιά που απόλαυσαν οι ένοικοι του Γηροκομείου Στυλίδας αλλά και πλήθος επισήμων και κατοίκων της περιοχής.
Απολαύστε κάποιες από τις μουσικές στιγμές της βραδιάς μέσω του stilida.com






















