Η Διασωστική Ομάδα Εθελοντών Στυλίδας πραγματοποίησε ακόμη ένα σεμινάριο πρώτων βοηθειών, αυτή τη φορά στο 5ο Νηπιαγωγείο Λαμίας.
Εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις χρήσιμες οδηγίες των μελών της ομάδας, που αξίζει για άλλη μία φορά να τονίσουμε ότι δρουν εθελοντικά και με γνώμονα το κοινό καλό.












