Μόνο με προσωπικό ασφαλείας αύριο τα δημόσια νοσοκομεία

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν αύριο, Πέμπτη 1η Νοεμβρίου, τα Νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας,
 τα Θεραπευτήρια Χρονιών Παθήσεων και το ΕΚΑΒ εξαιτίας της 4ωρης στάσης εργασίας που προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (νοσηλευτές και διοικητικό προσωπικό) από 11π.μ. έως 3μ.μ.
Αιτήματα της ΠΟΕΔΗΝ – μέλη της οποίας θα πραγματοποιήσουν στις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από Υπουργείο Υγείας- είναι μεταξύ άλλων η ενίσχυση της χρηματοδότησης του ΕΣΥ, οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, η άμεση καταβολή των δεδουλευμένων, καθώς και το να μην κλείσει κανένα νοσοκομείο ή μονάδα υγείας.
πηγή ygeianet.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων