Αποχώρησε από το πρωτάθλημα ο Άρης Σπερχειάδας

αρησ σπερχειαδασΜε έγγραφο που απέστειλε προς την ΕΣΚΑΣΕ η ομάδα του Άρη Σπερχειάδας αποχωρεί από το φετινό πρωτάθλημα της Γ΄ ΕΣΚΑΣΕ του 4ου Ομίλου.
Ο λόγος της αποχώρησης είναι ότι η ομάδα του Άρη μπορεί να αγωνιστεί μόνο Κυριακές και όχι Σάββατα. Οι περισσότεροι αγώνες είχαν οριστεί από την ΕΣΚΑΣΕ για Σάββατο και η ομάδα της Σπερχειάδας δεν μπορεί να αγωνιστεί την συγκεκριμένη μέρα. Ο Άρης έπαιξε και φέτος για την χαρά της συμμετοχής και με στόχο οι αθλητές να πάρουν εμπειρίες. Ως εκ τούτοι οι αναμετρήσεις κόντρα στον Άρη δεν θα διεξαχθούν.

Πηγή : EvrytaniaSport

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων