Με τη 2η αγωνιστική συνεχίστηκαν τα μπαράζ ανόδου στη Γ’ Εθνική.
Στον 4ο όμιλο η Στυλίδα ηττήθηκε στην έδρα της από τον Διγενή Νεοχωρίου με 2-1. Οι Θεσσαλοί προηγήθηκαν με 0-2 χάρη σε τέρματα των Βαρναβίδη (4′) και Λαγκαδινού (53′). Το μόνο που κατάφερε ο ΑΟΣ ήταν να μειώσει με τον Τσιλίκα στο 79′.
Τα αποτελέσματα στον 4ο όμιλο:
ΣΤΥΛΙΔΑ – ΔΙΓΕΝΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ 1-2
ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ – ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ 1-0
ΕΛΑΣΣΟΝΑ – ΑΣ ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ 4-0
ΡΕΠΟ: ΑΣΤΕΡΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Η βαθμολογία:
ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ 6
ΔΙΓΕΝΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ 4
ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ 3
ΕΛΑΣΣΟΝΑ 3
ΑΣΤΕΡΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 1
ΣΤΥΛΙΔΑ 0
ΑΣ ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ 0
Η επόμενη αγωνιστική:
ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ – ΑΣ ΒΑΤΟΛΑΚΚΟΥ
ΑΣΤΕΡΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ
ΕΛΑΣΣΟΝΑ – ΔΙΓΕΝΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
ΡΕΠΟ: ΣΤΥΛΙΔΑ





