Εφόσον θα πάτε στο πάρκο του λαού κυρίες και κύριοι του Δήμου, φροντιστε πρώτα να άρετε την απαγόρευση εισόδου στην παιδική χαρά και τις ταμπέλες που απαγορεύουν την είσοδο. Φτιάξτε και το διαλυμένο γήπεδο μπάσκετ δίπλα στο κτήριο του ΟΣΚ. Κάντε κινήσεις που θα διευκολύνουν επί της ουσίας τις ζωές μικρών και μεγάλων.
Πολλά από τα παιδιά που θα βρεθούν εκεί χρειάζονται αυτές τις υποδομές ασφαλείς και συντηρημένες. Ο καιρός άνοιξε, έρχεται καλοκαίρι …που θα παίξουν αυτά τα παιδιά;;;
Ξυπνήστε επιτέλους …
Εφόσον θα πάτε στο πάρκο του λαού κυρίες και κύριοι του Δήμου, φροντιστε πρώτα να άρετε την απαγόρευση εισόδου στην παιδική χαρά και τις ταμπέλες που απαγορεύουν την είσοδο. Φτιάξτε και το διαλυμένο γήπεδο μπάσκετ δίπλα στο κτήριο του ΟΣΚ. Κάντε κινήσεις που θα διευκολύνουν επί της ουσίας τις ζωές μικρών και μεγάλων.
Πολλά από τα παιδιά που θα βρεθούν εκεί χρειάζονται αυτές τις υποδομές ασφαλείς και συντηρημένες. Ο καιρός άνοιξε, έρχεται καλοκαίρι …που θα παίξουν αυτά τα παιδιά;;;
Ξυπνήστε επιτέλους …