ΠΟΙΟΥΣ «ΤΙΜΩΡΗΣΕ» ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Π.Σ. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Οι πρώτες “καμπάνες” της χρονιάς έπεσαν από την ΕΠΣ Φθιώτιδας σε

παράγοντες, προπονητές και σωματεία…
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΣ Φθιώτιδας στη συνεδρίασή του  στις 4 Οκτώβρη επέβαλε αρκετές ποινές σε παράγοντες, προπονητές και σωματεία για παραβατική συμπεριφορά στους αγωνιστικούς χώρους, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι πρόκειται ουσιαστικά για προειδοποιητικές ποινές, οι οποίες θα γίνουν ιδιαίτερα σκληρές αν συνεχιστεί αυτή η τακτική.
Ειδικότερα τιμωρήθηκαν με 20 ημέρες απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους, ο πρόεδρος της Αταλάντης Γιάννης Γεωργοσόπουλος και ο προπονητής της Δίβρης Κώστας Λασπιάς.


Επίσης με αυστηρή επίπληξη τιμωρήθηκαν:

  • ο πρόεδρος του Οπούντιου Μαρτίνου Μιχάλης Κωτσαλάς,
  • ο πρόεδρος της Θύελλας Ροδωνιάς Γιώργος Ντζιαβίδας,
  • ο προπονητής της Προοδευτικής Λάρυμνας Δημήτρης Σαλαπάτας,
  • ο προπονητής του Νέου Κρικέλλου Νίκος Τσάμης,
  • ο ποδοσφαιριστής του Νέου Κρικέλλου Στέφανος Παπανικολάου 

και τα σωματεία:
Οπούντιος Μαρτίνου, Προοδευτική Λάρυμνας, Νέο Κρίκελλο, Δίβρη, Αταλάντη και Θύελλα Ροδωνιάς.
Τέλος επιβλήθηκαν τα ακόλουθα πρόστιμα:

  • Στο Νέο Κρίκελλο 50 ευρώ,
  • στη Δίβρη 20 ευρώ και
  • στην Αταλάντη 20 ευρώ.
ΠΗΓΗ www.greekfootball.gr


- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων