Κλείνει η εθνική οδός στο ύψος της Ανθήλης

Ο Παμφθιωτικός Αγροτικός Σύλλογος απευθύνει κάλεσμα συμπαράστασης για το κλείσιμο της εθνικής οδού στο ύψος της Ανθήλης που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου και ώρα 13:00.

20140212-133221.jpg

20140212-133517.jpg

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Παλι θεατες στο ιδιο εργο. Παλι θα την πληρωσουν οι αλλοι, οι μη αγροτες που θελουν να μετακινηθουν. ΑΝ θελετε να ειναι μαζι σας ο κοσμος, κατεβειτε στην Αθηνα και διεκδικειστε τα δικια σας. ΜΗΝ κλεινετε την εθνικη….οι τακτικες αυτες διχαζουν…..

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων