ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
΄΄ΑΓ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΄΄
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Εκ μέρους της πρόεδρου και του Δ.Σ. της φιλοπτώχου με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας ως ένδειξη εκτίμησης στους επαγγελματίες καταστημάτων Στυλίδας, και μέρος καταστημάτων από τη πόλη της Λαμίας, που ανταποκρίθηκαν με ευαισθησία και γενναιοδωρία στη χορηγία δώρων από τα καταστήματα τους στο σύλλογο μας. Επίσης ευχαριστούμε τα μέλη και του φίλους του συλλόγου για την στήριξη στο φιλανθρωπικό μας έργο. Ευχόμαστε σε όλους να έχετε μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευημερία και επιτυχίες σε ότι και αν κάνετε.
Mε εκτίμηση η πρόεδρος & Δ.Σ.
Ευαγγελία Παπαχουλιάρα





