Ο Σύλλογος Μικρασιατών Ανατολικής Φθιώτιδας έκοψε το απόγευμα της Κυριακής 16 Φεβρουαρίου την πρωτοχρονιάτικη πίτα στο κτίριο του ΟΣΚ στη Στυλίδα.
Την αγιοβασιλόπιτα ευλόγησε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Συμεών
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους μέλη και πολλοί φίλοι του Συλλόγου, εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ακολούθησε Ρεμπέτικο Γλέντι με τη συμμετοχή της ρεμπέτικης ορχήστρας του Χρήστου Ανωγειανάκη και του χορευτικού του Συλλόγου.





























