Επαναχρησιμοποίηση των σχολικών βιβλίων!

Απόφαση που θα προβλέπει την επαναχρησιμοποίηση των σχολικών βιβλίων προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε ραδιοφωνικό σταθμό Real fm, διευκρινίζοντας ότι οι μαθητές που θα καταστρέφουν βιβλία θα πρέπει να τα πληρώνουν.
«Μελετάμε ένα τρόπο ώστε αυτά τα βιβλία να μην τα πετάμε στο τέλος του χρόνου, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, να δίδονται πάλι για χρήση», τόνισε ο κ. Αρβανιτόπουλος, ενώ προσέθεσε ότι «στη Γερμανία χρησιμοποιούν τα ίδια βιβλία για τρία χρόνια, εμείς γιατί να τα πετάμε, τι είδους σπατάλη είναι αυτή της τάξης των 20-30 εκ. ευρώ το χρόνο. Θα το χρεώνεται η κάθε οικογένεια το βιβλίο και θα υπάρχει μια μεμβράνη σε κάθε σελίδα η οποία δεν κοστίζει τίποτα και δεν μουτζουρώνεται και στο τέλος της χρονιάς με ευταξία θα τα παραδίδουμε στους επόμενους».

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων