Καλό καλοκαίρι από το 2ο Δημοτικό Εχιναίων

dscn1356

2ο Δημοτικό Εχιναίων
Η σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε και στο σχολείο μας τυπικά και ουσιαστικά.
Η γιορτή λήξης (12-6), που έγινε με τη φροντίδα των εκπ/κών Φυσικής Αγωγής  Κατερίνας Πολυμέρου και Στάθη Σκάρλα, είχε πολύ κέφι, πολλές εκπλήξεις κι έδωσε μεγάλη χαρά σε όλους μας, μικρούς και μεγάλους, καθώς ήταν μια μεγάλη μουσικοχορευτική αναδρομή στις δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα φτάνοντας και ως τις μέρες μας…
Θερμές ευχαριστίες σε συναδέλφους, συνεργάτες και γονείς, των οποίων το πνεύμα συνεργασίας αλλά και η έμπρακτη υποστήριξη, συνέβαλαν καθοριστικά στον πολύπλευρα θετικό απολογισμό μας.
Καλό καλοκαίρι!
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Μαρία Μπλούνα
dscn1266 dscn1276 dscn1320
- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης του Προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων