ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΥΛΙΔΑΣΗ πέμπτη συνάντηση γονέων του ΓΕ.Λ. Στυλίδας θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 και ώρα 18.00, στην αίθουσα προβολών (1ος όροφος του νέου κτηρίου). Η κ. Αλεξανδρή Ελένη, νοσηλεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού-Περιφερειακό Τμήμα Λαμίας, θα μας ενημερώσει για την παροχή Α΄ Βοηθειών και την αντιμετώπιση περιστατικών καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης.
Ο Διευθυντής
Σακελλάρης Αλέξανδρος
Φυσικός MSc





