Αναστολή της απόφασης για το χαράτσι ζητά το Δημόσιο

Το Δημόσιο θα καταθέσει αίτηση αναστολής εκτέλεσης της απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας για το χαράτσι, παράλληλα με αίτηση αναίρεσης της απόφασης που θα υποβληθεί στον Άρειο Πάγο.

Η απόφαση πάρθηκε σήμερα σε σύσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών με τη διοίκηση της ΔΕΗ, με αφορμή την απόφαση του Πρωτοδικείου που έκρινε αντισυνταγματική την είσπραξη του ΕΕΤΗΔΕ μέσω των λογαριασμών του ρευματος και επιβλήθηκε στη ΔΕΗ να σταματήσει την είσπραξη του τέλους.

Για το εάν η ΔΕΗ θα συνεχίσει να χρεώνει στους καταναλωτές το χαράτσι με τους λογαριασμούς που εκδίδονται στο μεσοδιάστημα, δηλαδή από τώρα μέχρι να εκδοθούν οι δικαστικές αποφάσεις αναμένεται γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Σε περίπτωση πάντως που το Ανώτατο Δικαστήριο επιβεβαιώσει ότι το τέλος δεν μπορεί να περιλαμβάνεται στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού, το Δημόσιο θα πρέπει να επιδιώξει την είσπραξή του μέσω διαφορετικού μηχανισμού και το ποιο επικρατέστερο σενάριο είναι η αποστολή ειδοποιητηρίων από την ΓΓΠΣ με το χαράτσι.

πηγή http://www.dikaiologitika.gr/

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων