Άλλο ένα πανελλήνιο μετάλλιο στη Στυλίδα!

 

Ο μαθητής της Α’ Λυκείου Ευάγγελος Αντωνόπουλος μετά από πέντε πολύ δύσκολους αγώνες κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταε Κβο Ντο Παίδων/Κορασίδων που έγινε στην πόλη των Ιωαννίνων από τις 15 έως τις 17 Νοεμβρίου 2013.

Η μεταγραφή του αθλητή στον Π.Ο.Σύλλογο Ν.Άμπλιανης έγινε με το δεξί!

Συγχαρητήρια στο Στυλιδιώτη αθλητή και στον προπονητή του Γιώργο Σταμέλο!

 

20131120-115811.jpg

20131120-115829.jpg

20131120-115842.jpg

20131120-115855.jpg

20131120-115905.jpg

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΘΩΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ……….

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων