Απ.Γκλέτσος: “O Δήμος θα κινηθεί νομικά για όλο το φιάσκο με το αλάτι…” (Δελτίο Τύπου)

img_7865.jpg

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ας μας πεί και για εκείνο το μηχάνημα που πηγαινοέρχεται από τον Αχινό στην Παλιοκερασιά ο κ Δήμαρχος εδώ και τέσσερες μέρες και δεν μπορούσε να πάει ας πούμε στο Άνυδρο. Ας μας πεί και πόσους τόνους αλάτι είχε παραγείλη για το δήμο ενώ ήξερε για το χιονιά. [Ξέχασα εμείς έχουμε θάλασσα] Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Πάντως αν είναι αλήθεια καλά κάνει και το καταγγέλει αλλά να τα λέμε ΟΟΟΟΟΟΛΛΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων