Έτοιμος ο δρόμος εξόδου από το 1ο Δημοτικό & 1ο Νηπιαγωγείο Στυλίδας

20140306-122556.jpg

 

Με χορηγία του κου Τόλιου και του κου Ξάνθη,αφού όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Στυλίδας χρήματα για να φτιαχτεί ο δρόμος δεν υπήρχαν , ολοκληρώνεται αυτή τη στιγμή  ο δρόμος εξόδου από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Στυλίδας.

20140306-122618.jpg

20140306-122610.jpg

Σύμφωνα με το Δήμαρχο Στυλίδας,ένα πάγιο αίτημα των γονέων που τα παιδιά τους φοιτούν στο 1ο Νηπιαγωγείο και 1ο Δημοτικό Στυλίδας ικανοποιείται .

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ow3H-lSCD9E[/youtube]

 

 

 

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Απόστολε άμα σου έκοβε έστω και λιγο μπορούσες να απευθυνθείς στην κοινοπραξία που φτιάχνει το πέταλο και όλα καλα,τωρα υποθέτω οτι δεν σε έχουν ενημερώσει καλα οτι μπορεις να ζητάς χωρίς να σου ζητούν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Νέα επιστολή του Δημήτρη Φλέγγα

Διαβάστε την νέα επιστολή που έστειλε πριν από λίγα λεπτά  στην ιστοσελίδα μας ο κος Δημήτρης Φλέγγας
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων